Sunday 21 February 2016

Unexpected

fuhhh. perasaan apa ni? serius susah untuk aku explain. :( kenapa bole time sekarang kau masuk dalam tidur aku. kenapa kau mesti muncul. kenapa mesti kena remind back all the memories? serius sungguh sakit utk aku nak terima. mcm mana explanation yang bole aku uraikan so perasaan aku lega? dekat sape aku nak luahkan ? :'( im sooooo sad. really sad. -huwaaaaaaaaaaaa nages hujung katil 

sape xnak jadi isteri yang terbaik utk suami dia kan. im trying my best right now. seriusly aku jujur untuk terima semua reality hidup. tapi kenapa benda benda y
ang lepas yg sakit utk aku kenangan utk aku muncul sekarang. im MARRIED to someone. please behave la fasiha ><

walaupun kau hanya kenangan dlm hidup aku. ada indah ada perit ada sakit. semua tu kenangan. kenangan! please go away from me. go away from my mind please *nages*. aku anggap semua ni takde kena mengena dgn hidup aku sekarang. aku ada suami yang aku perlu sayangi. malas dah nak pk semua benda mengarut ni,. tapi aku ni manusia mesti ada cacat cela dia. kekurangan dia. im so sorry husband >< *if you are reading this 

bertahun kawan. bertahun dok gelak gaduh dengan dia. ttiba kau muncul plak. mana la aku xingat balik semua benda. hm dok la dlm memory aku diam diam. jgn la keluar dah please. janji ok? mcm mana pun kau sombong, kau block semua social. sometime aku ingat jugak. atas dasar KAWAN. xlebih dari tu. aku doakan kau. dont worry. you should be happy with your life now. have fun my dear ex friend. :)

ya Allah, aku mohon tetapkan hati ku ini. tetapkan untuk apa yang terbaik utk aku. tetapkan apa yg aku ada sekarang. tanamkan sifat syukur dan setia dalam diri ini. lindungi aku dari sifat mazmumah yang Engkau murkai. limpahkan aku dengan sifat mahmudah yg Engkau redhai. aku mohon ya Allah. pelihara lah kehidupan aku di dunia dan akhiratMu.

buat suamiku, hamizwan
kte sayang awak. kte cinta awak. bimbing kte dengan kudrat dan ilmu yang awak ada. moga Allah berkati dan pelihara hubungan halal kte. minta maaf andai awak baca post ni bole buat awak terasa.

sayang dan cinta awak dunia akhirat kte suamiku.

ok nages :'(




ok adoisssss see you

No comments:

Post a Comment